avatar Ten blog rowerowy prowadzi pemek z miasteczka Oświęcim. Mam przejechane 10222.00 kilometrów w tym 929.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy pemek.bikestats.pl
  • Kalorie 1900kcal

Oświęcim - Brzeszcze - Głębowice - Polanka - Dwory - Brzeszcze - Przecieszyn - Oświęcim

Czwartek, 22 marca 2012 · dodano: 22.03.2012 | Komentarze 2

Bazy ciąg dalszy... Przypomnienie części trasy wyścigu szosowego w Osieku i potem powrót już standardową trasą przez Dwory. Że na liczniku było trochę mało, jeszcze jedna rundka do Brzeszcz i powrót przez Skidziń. Dzisiaj samemu;/.

Kategoria 50-100km

pemek
| 19:55 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj No troszkę wyszło, ale tempo spokojne i fajnie szło, chociaż w Polance, Głębowicach i Osieku górki poczułem. Noo liczę na was w przyszłym tygodniu, bo samemu to chwilami nudno, jeszcze dzisiaj, jak to słońce wyjść nie chciało;p. Miłej soboty(trasę ambitną macie)... My z Pawłem planujemy Przegibek i w niedzielę może jakąś poprawkę zrobię. Pozdr. :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yjest