avatar Ten blog rowerowy prowadzi pemek z miasteczka Oświęcim. Mam przejechane 10222.00 kilometrów w tym 929.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy pemek.bikestats.pl

MTB Marathon Korbielów

Sobota, 18 sierpnia 2012 · dodano: 19.08.2012 | Komentarze 0

WRESZCIE!!! Wreszcie technika poszła do przodu. Na tym maratonie trochę z buta było, ale pomimo to poczułem że zaczynam czuć ten rower. Pół godziny straty do lidera - niema źle jak na taką trasę, bądź co bądź techniczną. Na szlaku wszystkie możliwe warunki - sucho, mokro, bardzo mokro... Jechać jechało się w miarę ok, chociaż coś jak bym nie był do końca wypoczęty - tętno po 2,5h już nie wchodziło na te wyższe pułapy. Zmęczenie maratonem czy tygodniem przed - sam nie wiem. Ogólnie git, mogło być 4 msc ale straciłem 4 sekundy do rywala. Wszystko się rozegrało na ostatnim zjeździe, moment i mnie wyprzedził... No cóż, bywa. Ale w generalce utrzymany lider, choć to się jeszcze pozmienia. 5 miejsce M1 i 65 OPEN - powtórka z Ustronia a co jak co, ale trasa tam była łatwiejsza.