avatar Ten blog rowerowy prowadzi pemek z miasteczka Oświęcim. Mam przejechane 10222.00 kilometrów w tym 929.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy pemek.bikestats.pl

MTB Marathon Zawoja

Sobota, 1 września 2012 · dodano: 02.09.2012 | Komentarze 2

No i trafił się pierwszy maraton w deszczu. Braki techniki trochę widoczne, ale bez tragedii, ogólnie jakoś dziwnie... Nie rozgrzałem się dobrze i przesadziłem na początku. Potem myśli o zejściu z trasy, ale jakoś ukończyłem. Zaciągająca mała zębatka skutecznie zmusiła mnie do zajebiście długich podejść pod przed- i ostatni podjazd. Błota sporo, ja jakiś taki zmęczony.... tętno niskie, ale może w Piwnicznej się odkuję. Ostatecznie 11 M1/74 OPEN - miejsce Open ok,ale przez mistrzostwa juniorów małopolski w maratonie obstawa zrobiła się mocna, a błoto mi nie ułatwiło nawiązania walki.

Kategoria <50km, Góry, Maratony

pemek
| 08:28 niedziela, 2 września 2012 | linkuj Shimano... ale to ostatni raz, następny blotny ścig i smar w kieszonce NA BANK. Ale człowiek uczy sie na błędach - pierwszy rok startów to tych jest sporo;/
kondzios230
| 07:34 niedziela, 2 września 2012 | linkuj Czym smarujesz? U mnie podwójna dawka zielonego fl uzupełniona na szybko na pierwszym bufecie dała radę długo, przejściowe problemy pojawiły się po "serwisie"na drugim bufecie, jednak tragedii nie było. Nie taka zła dycha na kasecie jak o niej mówią ;) Do zobaczenia w Istebnej

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zajaj